Na tej stronie znajdziecie linki do samodzielnych scenariuszy dedykowanych pod drugą edycję gry planszowej Runebound. Sporo z nich zawiera dodatkowe znaczniki, które zaczerpnąłem z dodatków do tej gry, ale też jej trzeciej edycji, czy Runewars. Oczywiście takie elementy można zastąpić w zasadzie byle czym, nawet guzikami. Scenariusze mają przypisane jedną z trzech kategorii:
* Przygodowe - minimum fabuły, maksimum akcji. Takie scenariusze często nie mają ograniczenia czasowego, gracze mogą ze sobą walczyć (nie zawsze), a wygra ten kto spełni jeden z warunków zakończenia scenariusza.
* Kooperacyjne - gracze muszą współpracować, czasem prowadząc własną drużynę. Da się grać solo. Fabuła jest bardziej rozbudowana niż w wersji przygodowej, ale nadal dominuje akcja. Dochodzi jednak sporo zadań opartych o testy umiejętności, czym można wymigać się od walki.
* Fabularne - scenariusze głównie do gry solowej, mocno nastawione na fabułę, zadania poboczne, sekrety i omijanie walki, za pomocą umiejętności.
Liczba graczy: 1-4
Limit czasu gry: brak
Możliwe zakończenia: 3
Plansza: podstawowa
Wymagane dodatki: Kult Runów (opcjonalnie sama podstawka)
Pożoga
Kategoria: kooperacja
Liczba graczy: 1-4
Limit czasu gry: jest
Możliwe zakończenia: 4 (tylko jedno jest zwycięstwem)
Plansza: podstawowa
Wymagane dodatki: Kult Runów, Mistrz Runów, Awatarowie Kelnova, Tancerka ostrzy
Rozbitek (tytuł roboczy)
Kategoria: fabularny
Liczba graczy: 1
Limit czasu gry: jest
Możliwe zakończenia: 5
Plansza: Wyspa Strachu
Wymagane dodatki: Wyspa Strachu, Kult Runów, Awatarowie Kelnova
Rozbitek (tytuł roboczy)
Kategoria: fabularny
Liczba graczy: 1
Limit czasu gry: jest
Możliwe zakończenia: 5
Plansza: Wyspa Strachu
Wymagane dodatki: Wyspa Strachu, Kult Runów, Awatarowie Kelnova
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz